برند آی تی آر ایتالیا

درباره برند آی تی آر ایتالیا

USCO فعالیت خود را از سال 1989 با فعالیت تجاری در زمینه لوازم یدکی برای ماشین آلات کاترپیلار آغاز نموده است. این شرکت در سال 1994 اولین قدم را برای ایجاد آنچه امروز یکی از حیاتی ترین و موفق ترین گروه در بخش لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی می باشد را برداشته و اینچنین USCO شروع به تولید انواع مختلفی از لوازم یدکی با برند آی تی آر نمود. کسب تخصص در تولید جدید و توزیع در برخی از بازارهای کلیدی منجر به توسعه پایدار و منسجم محصولات شده است و یکی از ارزش های بنیادی این مجموعه حرکت سریع از طراحی به سوی اجرای طرح و شکوفایی ابتکارات بوده است.

شرکت آتا تجارت سلوط – ایران کوماتسو با در نظر داشتن سیاست های ممتاز USCO، نمایندگی انحصاری این شرکت را در ایران عهده دار بوده و سعی دارد خدماتی درخور و شایسته را در بازارهای کشور ارائه دهد.


آتا تجارت سلوط تنها نماینده انحصاری برند آی تی آر ایتالیا در ایران 

آی تی آر پیشرو و سرآمد در عرصه تولید قطعات ماشین آلات راهسازی، عمرانی و معدنی


flag

ساخت کشور ایتالیا

برند معتبر آی تی آر – ساخت کشور ایتالیا

conveyor

توان تولید قطعات حساس و تکنولوژی بالا

ساخت تمامی قطعات ماشین آلات راهسازی، عمرانی و معدنی کاترپیلار، کوماتسو، ولوو، هیتاچی و غیره

quality-control

کیفیت بالا

محصولات دارای گواهینامه ایزو ISO 14001 , ISO 45001, ISO 9001

quality

گارانتی

خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر

نمایی از انبار ITR

انبار عظیم برند آی تی آر ایتالیا

دفتر مرکزی و ادارات شرکت USCO (برند آی تی آر) همگی در شهر مودنا ایتالیا قرار دارد.

این مجموعه با زیربنایی حدود 29.000 مترمربع در فضایی به مساحت 73.000 مترمربع، نه تنها یک پایگاه استراتژیک برای فعالیت های تجاری گروه، بلکه به عنوان انبار اصلی مجموعه برای لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، عمرانی و معدنی در اروپا فعالیت می نماید.

همکاری بین گروهی، یک تیم منسجم و متمرکز، یک توسعه مداوم خدمات و محصولات بوجود آورده است. کلیه دستورالعمل های توسعه محصولات جدید، از فعالیت های گروه تحقیق و توسعه گرفته تا توسعه فنی، آماده سازی کاتالوگ ها و استانداردهای کنترل کیفی، در دفتر مرکزی مودنا قرار دارند. انبارهای عظیم و گسترده در مساحتی به وسعت 55.000 متر مربع با زیربنای 25.000 مترمربع محصولات آی تی آر را در خود جای داده است. انبار این شرکت در ایتالیا بیش از 55.000 قلم کالا در خود جای داده که قلب گروه در اروپا، آفریقای شمالی و روسیه را تشکیل می دهد.

روزانه بیش از 200 محموله از انبار مودنا به بیش از 100 کشور ارسال می گردد.

برخی از محصولات برند آی تی آر

آتا تجارت سلوط نماینده انحصاری آی تی آر ایتالیا در ایران