گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت آتا تجارت سلوط تمامی قطعات ماشین الات راهسازی، عمرانی و معدنی را با گارانتی معتبر و همراه با ضمانت اصالت کالا ارائه می کند. مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده و مطمئن محصولات مدنظر خود را خرید نمایند و در صورت لزوم، از خدمات پس از فروش و گارانتی کالا استفاده کنند.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش کالا و قطعات شرکت به شرح ذیل است:

زیربندییی

قطعات زیربندی :

زمان گارانتی: متناسب با نوع قطعه از 6 ماه تا یکسال
شرایط پذیرش گارانتی: هرگونه نقص و ایراد فنی که ناشی از کیفیت محصول باشد و به سبب استهلاک حادث نشده و خارج از استانداردهای بکارگیری آن قطعه نباشد، شامل گارانتی می گردد.

شرایط گارانتی قطعات موتوری

قطعات موتوری، گیربکس و هیدرولیکی:

زمان گارانتی: 6ماه، 500 ساعت (سررسید هرکدام زودتر برسد)
شرایط پذیرش گارانتی: کلیه قطعات موتوری، قطعات هیدرولیکی و قطعات انتقال قدرت خریداری شده  قبل از نصب توسط تراشکار و مکانیک معتمد شما تست اولیه می شود. اگر بعد از نصب به علل نقص و ایراد فنی در خود قطعه، عارضه ای به وجود آید که ناشی از عوامل دیگر نباشد، قطعات خریداری شده تعمیر یا تعویض می شوند.

شرایط گارانتی لاستیک

لاستیک:

زمان گارانتی: 5 سال از تاریخ تولید
شرایط پذیرش گارانتی: طبق آیین نامه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، هر نوع عیب و ایرادی که ناشی از مراحل تولید تایر در کارخانه یا مشکلاتی در ساختار و قالب تایر باشد، مراتب و مستندات به کارخانه تولیدکننده ارسال می شود. اگر آسیب ناشی از استفاده غیرصحیح از لاستیک نباشد، توسط کارخانه گارانتی انجام شده و لاستیک جایگزین توسط شرکت آتا تجارت سلوط تحویل مشتری می گردد.

شرایط گارانتی لوازم برقی

لوازم برقی:

زمان گارانتی: متناسب با نوع قطعه از یک روز تا 6 ماه
شرایط پذیرش گارانتی: کلیه قطعات خریداری شده متناسب با نوع و محل استفاده، در صورتی که بصورت استاندارد و مطابق شرایط بهینه ی کارکرد آنها، استفاده شده باشند، شامل گارانتی هستند.

شرایط گارانتی چکش های هیدرولیکی

چکش های هیدرولیکی :

زمان گارانتی: متناسب با نوع قطعه از 6 ماه تا دوسال
شرایط پذیرش گارانتی: در صورت بروز ایراد کیفی که ناشی از استفاده نادرست از چکش نباشد (به غیر از قطعات مصرفی) مشمول گارانتی می باشد.

سایر شرایط و خدمات:

* حداکثر زمان پاسخگویی و ارائه خدمات گارانتی به مشتری، 7 روز کاری می باشد. در صورتی که ارائه خدمات گارانتی بیش از این زمان انجام شود، مدت زمان اضافه شده به زمان گارانتی اضافه خواهد شد.