قطعات یدکی بولدوزر(قطعات یدکی بلدوزر)

بولدوزر ها از انواع ماشین آلات راهسازی و عمرانی می باشد و نحوه حرکت آنها بصورت خزیدن بوسیله چرخهای زنجیری می باشد.در جلوی این دستگاه یک تیغه ی فولادی می باشد که توانایی جابه جایی حجم گسترده ای از خاک، ماسه،شن و غیره را در حین کار دارد. قطعات یدکی بولدوزر(قطعات یدکی بلدوزر)

زنجیرهای پهن، وزن ماشین را در فضای گسنرده پخش می کند و مانع فرورفتن و گیرکردن ماشین در زمین های شنی و گلی می شود.قدرت ایستایی بالای بولدزر به زمین و تقسیم کننده ی گشتاور این ماشین، سبب تبدیل نیروی موتور به قابلیت کششی می شود که اجازه می دهد بولدوزرها اجسام سنگین را براحتی با خود بکشند.به طور مثال کاترپیلار D9 (برای مشاهده قطعات یدکی بولدوزر D9 کاترپیلار اینجا کلیک نمایید) به آسانی می تواند یک تانک 700 تنی را دنبال خود بکشد.

بولدوزرها به دودسته چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی تقسیم می شوند و همچنین از نظر سیستم کنترل تیغه به دونوع کنترل کابلی و کنترل هیدرولیکی تقسیم می شوند.

از مزیت های بولدوزرهای کنترل کابلی کاربری آسان تر و هزینه تعمیرات کمتر و ارزان تر می باشد و از ویژگی های بارز سیستم کنترل هیدرولیکی به قابلیت ایجاد فشار بیشتر و تنظیم بهتر زاویه تیغه با زمین می باشد.

شرکت آتا تجارت سلوط (ایران کوماتسو) نماینده انحصاری برند ITR  ایتالیا در ایران تمامی قطعات یدکی بولدوزرهای کاترپیلار، بولدوزر هیتاچی، بولدوزر کوماتسو و دیگر بولدوزرهای موجود در بازار ایران را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی عرضه می کند.

تمامی قطعات زیربندی بولدوزر، قطعات موتوری بولدوزر، قطعات هیدرولیکی بولدوزر، قطعات انتقال قدرت،برقی و مصرفی بولدوزر با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر عرضه می گردد.