اخبار, معرفی شرکت

معرفی شرکت کوماتسو KOMATSU

معرفی شرکت کوماتسو

شرکت ماشین آلات راهسازی کوماتسو با تکیه بر دانش فنی خود توانسته است در تولید ماشین آلات راهسازی از قبیل انواع بیل مکانیکی، لودر، بلدوزر و … پیشرو باشد. در حال حاضر محصولات شرکت ژاپنی کوماتسو در حوزه راهسازی در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

تاریخچه شرکت کوماتسو:

کوماتسو (به ژاپنی: コマツ) شرکت صنایع سنگین ژاپنی است که به‌ عنوان یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر، بیل مکانیکی و لودر در کنار برندهایی همچون کاترپیلار، دوسان، هیتاچی و هیوندای در جهان شناخته می‌شود.

Komatsu PC2000 excavator loading Komatsu HD1500 mining truck

مدیریت مرکزی شركت كوماتسو در سال ۱۸۹۴ با شروع فعاليت شركت معدني Takeuchi آغاز شد و شكل گيري اساسي و گسترش آن در سال ۱۹۱۷ در حین جنگ جهاني اول اتفاق افتاد و در همان زمان، واحد توليدات آهني و تجهيزات معدني و ابزارآلات توسعه يافت. در سال ۱۹۲۱ کوماتسو از شرکت معدنی Takeuchi جدا شد و نام كوماتسو به صورت رسمي برای اين شركت انتخاب شد. در همان سال حوزه فعاليت توليدات ریخته‌گری از تجهيزات و ماشين آلات راهسازی معدني كاملاً جدا شد.

از جمله دیگر وقایع تاریخی شرکت کوماتسو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سال 1924: تولید اولین دستگاه پرس ورق فولادی 450 تنی
  • اکتبر سال 1931: تولید اولین تراکتور زنجیری
  • جولای سال 1934: اولین عرضه در بورس توکیو (با قیمت اولیه: JPY85.50)
  • ژانویه سال 1943: تولید اولین نمونه بلدوزر
  • ژانویه سال 1953: تولید اولین لیفتراک
  • سال 1965: تولید اولین نمونه لودر
  • اکتبر سال 1968: تولید اولین بیل مکانیکی
  • ژوئن 2008: تولید اولین بیل مکانیکی هایبریدی

محصولات شرکت کوماتسو KOMATSU:

History | About us | Komatsu global site

کمپانی كوماتسو يكي از بزرگترين توليدكنندگان تجهيزات معدني و راهسازي در جهان مي باشد كه بالغ بر ۷۰% از درآمد آن حاصل از فروش تجهيزات معدني و راهسازي شامل بلدوزر، دامپتراك، بيل مكانيكي، سنگ شكن، گريدر، جرثقيل، دستگاه هاي حفر تونل و لودر چرخ لاستيكي و زنجيري است. كوماتسو همچنين بخش وسیعی را به توليد تجهيزات الكترونيكي اختصاص داده است. در اين تجارت كه ۷% درآمد كل كوماتسو را شامل مي شود، مي توان به توليد حيطه وسيعي از محصولات ديگر از قبيل پرس هاي فرج، ماشين هاي توليد ورق، ماشين ابزارها، ليفتراک ها و دستگاه هاي مرتبط با نظاميان و تجهيزات دفاعي و واحدهاي بازيافت و سازه هاي دفتري پيش ساخته و حتي تجهيزات نيروگاهی خارجی اشاره كرد.

ماشین آلات راهسازی شرکت کوماتسو:

اگر چه بيشتر واحدهاي توليدي كوماتسو در ژاپن واقع شده اند، ولي اين شركت داراي واحدهاي توليدي، خدماتي و فروش در كشورهاي ديگر نيز مي باشد كه برخی از آنها در ايالات متحده آمريكا، كانادا، مكزيك، برزيل، انگلستان، ايتاليا، آلمان، اندونزي، چين، تايلند، هند و تايوان واقع گردیده اند.

كوماتسو داراي شركت هاي اقماري (Joint–Venture) مي باشد و شركاء تجاري خارجي و داخلي در اقصي نقاط دنيا دارد كه از آن جمله مي توان به Cummins Inc در ايالات متحده آمريكا و Bangkok motor works co تايلند و Larsen & Toubro هند و Ushio Inc اشاره كرد.

شرکت آتا تجارت سلوط (واردکننده و عرضه کننده تمامی قطعات اورجینال و لوازم یدکی اصلی ماشین آلات راهسازی، عمرانی و معدنی کوماتسو) بهترین و باکیفیت ترین قطعات این ماشین آلات را با قیمت وارداتی در اختیار مشتریان ارجمند قرار خواهد داد

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “معرفی شرکت کوماتسو KOMATSU

  1. الهیاری گفت:

    سلام.برای پیدا کردن مدل موتور کوماتسو مربوط به دامپتراک در کشور دبی و ترکیه چطور باید اینکارو انجام بدم.میخوام سفارش بزارم.لطفا راهنمایی بفرمایید

  2. قا سم کاظمی گفت:

    با سلام و عرض ارادت نیازمند کاتالوگ ماشین الات شرکت کوماتسو هستم تا برای پرکردن ثبت سفارش بهره برداری نمایم
    هم چنین برای اخذ پروفرم راهنمایی فرمایید اگر اطلاعات برا به شماره 09124333685از طریق ایتا ارسال فرمایید سپاسگزارم

  3. محمد نصر گفت:

    ببخشین آیا امکان استعلام ماشین آلات کوماتسو وجود داره لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید