اخبار, معرفی شرکت

معرفی شرکت زوم لاین ZOOMLION

9k=

آشنایی با شرکت ماشین آلات راهسازی زوم لاین

مجموعه زوم لاین با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه طراحی مهندسی و ساخت ماشین آلات عمرانی، در سال ۱۹۹۲ (با تغییر نام به صنایع ماشین آلات سنگین زوم لاین) در لیست مرجع بورس شرکت های بزرگ چینی قرار گرفت و در سال ۲۰۰۰ نیز وارد لیست بازار جهانی بورس هنگ کنگ گردید.

زوم لاین با سرمایه اولیه ۸/۱ میلیارد دلار، متشکل از ۹ پارک صنعتی و با کارخانه ای با وسعت ۳ میلیون مترمربع، از بزرگترین مجموعه های پیشرو در حوزه تولید ماشین آلات به صورت تخصصی، در زمینه تحقیق و نیاز بازار تولید ابزارآلات و تکنولوژی پیشرفته شامل مهندسی انرژی، محیط زیست و حمل و نقل جهت پروژه های عمرانی می باشد. همچنین این شرکت در سال ۲۰۰۸ با خرید شرکت ایتالیایی CIFA تحول عظیمی در خصوص تولید پمپ های بتن به وجود آورد و به عنوان برترین تولیدکننده پمپ بتن در چین شناخته شد.

خدمات شرکت زوم لاین:

PRODUCTS-ZOOMLION

مجموعه زوم لاین هر ساله با اختصاص %۵ از بودجه سالیانه خود برای تحقیق و توسعه، موفق به جلب رضایت مشتریان از طریق تولید محصولات و ارائه خدمات پس از فروش مناسب در ۳۰ کشور دنیا گردیده است. این شرکت از ابتدای تأسیس همواره از رشد %۶۰ افزایش تولید و توسعه بازار در سـال برخوردار بوده و در سـال ۲۰۰۹ در بین ۱۰ برند برتـر تولیـدکننده ماشین آلات راهسازی دنیا و ششمین شرکت برتر چینی (از بین ۱۰۰ شرکت سازنده ماشین آلات) قرار گرفت و در زمینه تولید جرثقیل، مقام ششم جهان را به خود اختصاص داد.

دارا بودن ۱۳ محصول اصلی و ۶۶ خط تولید مجزا و ۴۵۰ نوع محصول مختلف، تولید سالیانه بیش از ۵۰۰۰ انواع جرثقیل و ۵۳۰۰ ماشین مربوط به محیط زیست و پاکیزگی، نشان دهنده بالاترین نرخ فروش در بازار چین می باشد. امروزه شرکت های چینی با تولید محصولاتی با کیفیت مناسب، خدمات پس از فروش مطلوب و کاهش قیمت قابل توجه نسبت به دیگر رقبا، جایگزین مناسبی برای دیگر برندها می باشند.

بیل مکانیکی زوم لاین:

بیل مکانیکی زوم لاین ZE230E | راه ما - وبسایت تخصصی ماشین آلات راهسازی و  معدنی

بیل مکانیکی جزء پرکاربردترین ماشین آلات راهسازی می باشد که یکی از تولیدکنندگان این ماشین حفاری، شرکت زوم لاین مب باشد. بیل مکانیکی قابلیت هایی همچون میدان کاری وسیع و عمق حفاری زیاد بدون نیاز به حرکت دستگاه با قابلیت مانور و پایداری در محیط های کاری مختلف داشته و هزینه های کارکرد کم نسبت به سایر ماشین آلات و قابلیت نصب تجهیزات جانبی متنوع با کارایی های مختلف از مزیت های استفاده از این دستگاه می باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید